פעילויות לילדים – מילקשייק בננה פגזים

בישול זה משחק ילדים

החופש הגדול בעיצומו, הקייטנות חלקן כבר הסתיימו, ויש לנו המון זמן פנוי עם הילדים. אבל כל כך חם… אם אנחנו לא בים, בבריכה או בבית קולנוע ממוזג, ממש לא מתחשק לצאת ולהסתובב. אך איך מעבירים אחר צהריים שלם עם הילדים? מבשלים!

כן-כן, תתגברו על הלכלוך, הבלגן, הכלים בכיור, הרצפה שמתלכלכת – כל אלו שווים תמורת זמן משותף ביחד, עצמאות המוקנית בבחירת מתכון ובהכנה, ולא פחות חשוב – ההנאה בארוחה המשפחתית. אפשר להתחיל את הפעילות כבר בסופּר, ברכישה משותפת של חומרי הגלם, ולהמשיך בבית – בהכנה.

משתפת אתכם במתכון מנצח של מילקשייק בננה פגזים – קר, טעים ומזין.

מילקשייק בננה פגזים – חומרים ואופן הכנה

 איך ניתן לגוון את המנה?

 

בננה – למה כדאי לשלבה בתפריט היומי ?

הבננה היא מקור אנרגיה מצוין לילדים ולמבוגרים. מזון עשיר באשלגן ובסיבים פרה ביוטיים – פי 2 יותר ממקורות אחרים כמו לחם ודגני בוקר. השילוב של כמות אשלגן גדולה וכמות נתרן נמוכה חשוב לשמירה על לחץ דם ולהפחתת הסיכון למחלות לב וכלי דם. יתרה מזאת, האשלגן חשוב לפעילות תקינה של השרירים ולגמישותם. הבננה עשירה בסיבים תזונתיים, מרביתם סיבים פרה ביוטיים מסיסים. סיבים אלו חשובים לשמירה על פעילות תקינה של מערכת העיכול, ומזינים את החיידקים ה"טובים", המועילים. התרבותם של חיידקים אלה חיונית לספיגה יעילה של מינרלים מהמעי, מסייעת לפעילות תקינה של מערכת החיסון ואף משפיעה על תחושת השובע.

לקבלת מתכונים נוספים ועדכונים בנושאי בריאות, תזונה שיווק וקיימות מוזמנים להירשם לבלוג 

דילוג לתוכן